Re: Internet w gniazdku - kiedy ?

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:57:25 MET DST

Użytkownik janu_sz_at_poczta.onet.pl napisał :

> Szanowny kolego !
> Cos z miernym skutkiem nauczyli Ciebie myslec i tylko myslisz, ze
> myslisz a z tego myslenia to jak widac nic nie wychodzi. Google to
ja
> juz znam zapewne zanim Ty pojawiles sie na tym padole...
> Problem na grupe (do konca nie wiem czy wlasciwa) zadalem bo wlasnie
> na Googlach sa wiadomosci STARE i dlatego pytam czy ktos cos wie z
> nowosci. A Ty jesli nie potrafisz nic powiedziec na temat to nie
pisz
> glupot! nPZDR

1. nie jestem twoim kolegą

2. skoro juz ktos kiedys nauczył cie korzystac z googli ( choć za
poziom nauczania powinienes zarządać odszkodowania) to popros
jeszcze jakiegos madrego kolege , zeby wytlumaczyl ci do czego sluzy
telefon i jako korzystac z numeru telefonicznego. ogolnei na googlach
nie ma zadnych wiadomości. sa za to linki do roznych stron i mozna
trafić na stronę firmy ktora oferuje cos takiego w krakowie. firma
podaje numer telefonu . dojdziesz dalej ?

ps gdybys naprawde wiedzial do czego sluzą google , to zajrzalbyś do
archiwum grup dyskusyjnych i popatrzył jaka jest odpowiednia grupa do
zadawania tego typu pytań

eot z mojej strony
nie musisz dziękować za lekcje