Re: Asus P2B-F i pamieci

Autor: MZ (zarebama_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 10:18:25 MET DST

> Nie, nigdy :) Zawsze FSB bylo na 100, najpierw PII400 100x4 a teraz
Celeron
> 1Ghz 10x100
To ja dużo więcej nie pomogę, może odezwie się jakiś właściciel takiego MoBo
i "organoleptycznie" powie gdzie i w czym grzebać :)

> No wlasnie ale jak ja mam teraz jedna kosc 128MB i
> pozyczylem od qmpla 1-stronna 256 to bylo widac tylko polowe. Czyli jesli
> 256 to tylko z kosciami po obu stronach, tak? :)
Płyty na BX-sie (ten asus chyba taki jest) potrzebują tzw. dwustronnych
modułów pamięci i wbrew pozorom nie chodzi o kostki pamięci z modułami z
obu stron :) Można kupić pamięć z kostkami z obu stron, polecaną przez
sprzedawcę jako dwustronna, i zobaczyć tylko jej połowę w komputerze :).
Najlepiej umówić się ze sprzedawcą na wymianę jeżeli się okaże, że to nie to

> chodzi o mnoznik procka czy jakas dodatkowa zworke (Jakby co poszukam)
Poszukałbym w BIOSIE, ale to było już tylko takie moje gdybanie :)

Pozdro
MZ