Re: Asus P2B-F i pamieci

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl.nospam)
Data: Fri 23 May 2003 - 09:57:24 MET DST

> A procka szanowny kolega magistralą nie podkręcał ? Pewnie magistrala jest

Nie, nigdy :) Zawsze FSB bylo na 100, najpierw PII400 100x4 a teraz Celeron
1Ghz 10x100

> ustawiona na 125MHz a w starszych płytach nie zawsze było całkowicie
> asynchroniczne taktowanie RAMu.. Kup pamięci 133 (cenowo grosze różnicy -
> zresztą nowe PC133 dwustronne teraz cięzko dostać nie mówiąc o PC100), na
> setce powinny też bez problemu chodzić a nie będzie trzeba zwalniać
> procka....

Dwustronne PC133? No wlasnie ale jak ja mam teraz jedna kosc 128MB i
pozyczylem od qmpla 1-stronna 256 to bylo widac tylko polowe. Czyli jesli
256 to tylko z kosciami po obu stronach, tak? :)

> MZ
> Aha. A może ta płyta jednak ma jakieś ustawienia do asynchronicznego
> taktowania RAMu i ma ustawione tam np. x1,25 ? :)

chodzi o mnoznik procka czy jakas dodatkowa zworke (Jakby co poszukam)