Re: bios

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl.nospam)
Data: Fri 23 May 2003 - 10:14:53 MET DST

> słuchaj koleś
> nowy jesteś - w porządku
> ale jak już chcesz pisać o czymś na grupie to troche precyzuj wypowiedzi
> może tak byś napisał jaka płyta, jaki chipset
> czy coś nie chodzi a może, itp
> byłoby łatwiej sprecyzować odpowiedź
> a tak niestety jej brak
> pozdr
> Marcin

Niestety, ale cos mi sie wydaje ze on nie wie w ogole o co chodzi :) Ze
sadzi ze jak plyta ma bios AWARD to kazda plyta co ma AWARD'a to ma taki sam
:) I ze jest sobie jakas firma AWAD i wydaje nowe wersje AWARD'a i sie je
wgrywa :))) ROTFL. Polecam www.google.com albo http://wiem.onet.pl nech
sobie koles wpisze haslo BIOS, poczyta co to jest a dopiero potem bierze sie
za flashowanie i ew. posty na grupe :)