Re: Pytanie o obudowe

Autor: janu_sz_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 May 2003 - 10:08:07 MET DST

> zalezy i
>
> o gustach sie nie dyskuci..  ale ten niemęski kolor dodatków..............
> ;)
>
> zaś co do zasilacza...  nie spodziewałbym sie po nim cudów.. wszystko zależy
> co chcesz do obudowy włożyć.. jeśli jakieś P4 z grafiką na płycie to spoko
> wystarczy.. ale jeśli jakiegoś graficznego potwora, mocno podkręcony procek
> i 2 HDD to obudowy za zasilaczem za 70zł pochodziłbym jak do jeża..
>
> ja zrobiłem tak że kupiłem w miare tanią obudowe ( ModeCom MagicII) i
> [...]

[]
Dla pelnej jasnosci...
Obudowa, ktora "wybralem" posiada 350W zasilacz, dlatego wydaje mi sie
zbedna "kombinacja" z wymiana defaultowego na mocniejszy. A w tej obudowie ma
sie znalezc: Athlon 1,7 podkrecony na 2,0-2,2, grafika Gainward 4 MX, muzyka,
2 HDD, CD-ROM, nagrywarka i pare wentylatorkow...
Chodzi mi glownie o "awaryjnosc" zasilaczy w tych obudowach FOXCONN
Dziekuje i pozdrawiam
Janusz
P.S.
Sa gusty i gusciki, biusty i ... ;-)))))