Re: Pytanie o obudowe

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 23 May 2003 - 09:26:22 MET DST

> Witam !
> Co sadzicie o obudowach firmy FOXCONN? Jakies doswiadczenia, sugestie ?
> Mam na oku taka:
> http://router.yoy.pl/test/obudowy/foxconn/foxconn%20143/opis.html
> za 163 PLNy i zastanawiam sie, poniewaz ma zasilacz 350W, na ktorym mi
zalezy i
> podoba mi sie.
> Prosze o opinie i porade

o gustach sie nie dyskuci.. ale ten niemęski kolor dodatków..............
;)

zaś co do zasilacza... nie spodziewałbym sie po nim cudów.. wszystko zależy
co chcesz do obudowy włożyć.. jeśli jakieś P4 z grafiką na płycie to spoko
wystarczy.. ale jeśli jakiegoś graficznego potwora, mocno podkręcony procek
i 2 HDD to obudowy za zasilaczem za 70zł pochodziłbym jak do jeża..

ja zrobiłem tak że kupiłem w miare tanią obudowe ( ModeCom MagicII) i
Chiefteca 360W.. sprzedawca (sirius.pl) wymienił zasilacz w obudowie,
odliczył cenę defaultowego zasilacza a doliczył w to miejsce Chiefteca jest
tzw. gicior :)

PZDR
Shaman