Re: Czy warto mi przesiadać się na Parhelię?

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 01:00:15 MET DST

W poście bajhin$m0g$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
 Ali Gator <aligaator_at_interia.pl> wystukał(a):
> żąglowania

Po pierwsze sry za czepialstwo, ale coś ten błąd mnie znacznie bardziej kole
w oczy anieżeli masa standardowych błędów jakie każdemu się zdarzają.
Tak co do czego to piszemy "żonglować"
Wybacz ale nie mogłem się powstrzymać, może dlatego że mało popularne słowo
więc jak ktoś takiego używa ... ee tam swoje napisałem.

A dwa cóż nie wiem czy uświadczysz wielu użytkowników Parhelii ale życzę
udanego rozwiązania problemu :D

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine