Re: Wentylator od boxowanego celerona

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_NOSPAM.satfilm.net.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 16:54:35 MET DST

   Wlasnie przegrywam kolejnego pirata, gdy wpada do domu przedstawiciel
BSA Sztygar i krzyczy:

> witam,
> od razu przepraszam jesli ten post poszed 2 razy - chwila nieuwagi,
> przypadek...
>
> dopiero 2 miesiace jak mam to ustrojstwo, a on juz piszczy, wyje, charczy,
> wpada w rezonans. mowa oczywiscie o cooler'ze na procku. dlatego prosze,
> doradzcie, jaki wentylaror powinienem kupic w zamian. nie musi byc strasznie
> cichy, byle by spelnial dobrze swoja role i nie rozregulowl sie zbyt szybko.
> procek to celeron 1,7.
> z gory dziekuje za odpowiedzi
>
> pozdrawiam,
> [...]

ja takiego problemu nie mam
mam celka 1.8 box i mialem do niego wentylatorek
jest cichy ale mocny
srednia temperatura to 37*C a w grach skacze do 45 co jest znosne :)
pozdro

--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl       GG : #2364689