Wentylator od boxowanego celerona

Autor: Sztygar (pisz_at_tutaj.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 02:28:31 MET DST

witam,
od razu przepraszam jesli ten post poszed 2 razy - chwila nieuwagi,
przypadek...

dopiero 2 miesiace jak mam to ustrojstwo, a on juz piszczy, wyje, charczy,
wpada w rezonans. mowa oczywiscie o cooler'ze na procku. dlatego prosze,
doradzcie, jaki wentylaror powinienem kupic w zamian. nie musi byc strasznie
cichy, byle by spelnial dobrze swoja role i nie rozregulowl sie zbyt szybko.
procek to celeron 1,7.
z gory dziekuje za odpowiedzi

pozdrawiam,
Sztygar

p.s. w serwisie powiedziano mi, ze jesli chce oddac wentylator do 'serwisu'
to musze rowniez oddac procka, oryginalne opakowanie i dowod zakupu. o ile
dostarczenie wraz z wentylatorem opakowania i dowodu zakupu nie wydaje sie
byc dziwne, o tyle dostarczenie procesora dziwi mnie strasznie. czy to
noralne praktyki w tego typu reklamacjach, czy tez firma u ktorej serwisuje
sprzet ma swoje dziwne, niczym nie uzasadnione, wymysly? jakie jest wasze
zdanie? spotkaliscie sie z podobna sytuacja?