Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: radar (_sara__at__post.pl_)
Data: Thu 22 May 2003 - 15:57:30 MET DST

W baijko$nkt$1_at_inews.gazeta.pl, Grazyna <kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij>
wyklikałeś(aś):

> Zgoda, sam tego chciałeś - obejrzyj w takim razie kawałek
> niedokończonej ze strachu ze względu na OT dyskusji o penach na
> innej grupie. Znajdziesz w moim poście kilka linków, które na pewno
> utrudnią ci wybór kolejnej zabawki ;-)

Część już znałem ale po części można się pochorować ;-))) Szczególnie:
http://www.pearl.de/p/PE4562-Q_Sonic_Mini_USB_MP3_Player_Voice_Recorder_LCD_MP3_128_MB.html
i nawet widziałem na allegro

> Znam ten ból, po kliknięciu na wspomniane linki będziesz taki
> nieszczęśliwy jak ja ;-)

Eeeeeeeeee tak źle nie było ;-)))

--
radar
(...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,