Re: Prawda o RAM na plycie.

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 12:07:44 MET DST

Użytkownik "dymek" <dymek_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam sie jak to jest, przymierzam sie do kupna gf4 Ti4200 i tak na
> prawde nie bardzo wiem czy rzeczywiscie nie warto doplacic i kupic ze
128MB.
> Ten upgrade musialby wystarczy mi na conajmniej 2 , 3 lata.

jelsi mozesz to napisz jaki model tej karty i od jakiego producenta hcesz
kupic? ile kosztuja te karty?
ja widzialem rozpietosc cen od 660 do 1000 zl, jesli planujesz karte za
okolo 900 to lepiej wziac Ati 9500 Pro duzo wyzsza wydajnosc od TI4200 i
lepsza jakosc obrazu. co do RAMu-u to wszystko zalezy od tego do czego jest
wykorzystywany komputer - przy pracach graficznych i 768 moze byc malo.
napisz do czego uzywasz komputera

MaPia