Prawda o RAM na plycie.

Autor: dymek (dymek_at_tenbit.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 11:37:20 MET DST

Zastanawiam sie jak to jest, przymierzam sie do kupna gf4 Ti4200 i tak na
prawde nie bardzo wiem czy rzeczywiscie nie warto doplacic i kupic ze 128MB.
Czytalem ze przy mniejszej ilosci pamieci (64MB) w momencie gdy brakuje jej
na karcie wykorzystywana jest w wiekszym stopniu pamiec RAM na plycie.
Dylemat jest o tyle powazny, ze trzeba by doplacic ok 150zl. Wtedy
zrezygnowal bym z kosci RAM 512 i kupil bym 256 (dodatkowo). Wtedy mial bym
w sumie 512 zamiast 768MB. Mam pamieci DDR 266, wiec nie sa to najszybsze
obecnie i z pewnoscia wolniejsze niz te na karcie. Do tego chcialbym zmienic
Duronka 1,2GHz na AthlonaXP 2000. W moim przypadku niestety krecenie procka
nie wchodzi w gre :-/
Moglby ktos mi doradzic ktore rozwiazanie jest lepsze?
Ten upgrade musialby wystarczy mi na conajmniej 2 , 3 lata.
pozdrawiam
dymek