Re: nierowny dzwiek Caviara 80MB

Autor: Olleo (olleo_at_box43.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 11:25:06 MET DST

Użytkownik "Egghead" <Egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio wyciszylem sobie kompa i slysze tylko dysk :-) Jest to Caviar
> 1200JB, czyli podobny - dzwiek tez brzmi "falujaco" - po prostu jest
> przykrecony do klatki na dysk w Chieftecu i wpada w rezonans - wibracje
> nasilaja sie i slabna. Sprobuj polozyc go na podlodze i osluchac. ATSD
> musze cos z tym zrobic.
> Pozdrawiam
> Egghead

Przyszlo mi to do glowy wczesniej i sprawdzilem to naciskajac na klatke w
ktorej dysk jest zamontowany - zero zmiany odglosu. Dziwna sprawa, ze teraz
wlasnie sie uspokoil i jest znacznie mniej slyszalny i do tego bez
"falowania". Mialem tez 2 przypadki naglego resetu kompa gdy np. kliknalem
na linka w necie, lub podczas kopiowania czegos z dysku na dysk, zachcialo
mi sie otworzyc jeszcze pare katalogow. Dodam, ze uzywam win2k i nigdy cos
takiego mi sie na moim 8GB nie zdarzylo. O dane sie nie boje, na razie sa
tylko te z 8GB, a stamtad ich nie kasowalem... chociaz prawa Muprhy'ego...
tfu tfu na psa urok.
Olleo