Re: Pytanie do speców P4 jaka konfiguracja zestaw

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 11:30:33 MET DST

> Niestety są to zwykłe dyski ATA z dodanym SATA. Nic poza
> transferem taśmy nie zmieniono raczej w nich.... dyski
> zwalna ich wewnętrzna konstrukcja a nie taśma. Myślę, że
> wkrótce dyski zaczną kręcić się szybciej, ajk obecnie SCSI,
> 10 tys, może 15 tys. To będzie jakaś zmiana speedu znaczna!

Dokladnie. Jednym z pierwszych("chyba"- bo nie sledze tematu na bierzaco)
prawdziwych dyskow SATA jest wlasnie ten WD (ma juz 10000rpm). Na
www.tomshardware.com byl test tego dysku i stanal w szranki z dyskiem SCSI.
Wyniki byly porownywalne albo ciut lepsze od SCSI....

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)       <----