Re: nierowny dzwiek Caviara 80MB

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:55:42 MET DST

"Marcin" <czajson_at_hoga.pl> wystukał
(news:bai2iu$4mo$1_at_nemesis.news.tpi.pl):

> ja bym się jednak udał do serwisu
> jak mój dysk zaczął głośno chodzić to wymiotło z niego 10GB
> ważnych rzeczy jeśli coś takiego ma miejsce już teraz to co będzie
> później - jakąś wadę fabryczną ma dysk i tyle
> no chyba, że Twój zasilacz podaje nierówne napięcie i dysk może
> nie chodzić jednostajnie

Ostatnio wyciszylem sobie kompa i slysze tylko dysk :-) Jest to Caviar
1200JB, czyli podobny - dzwiek tez brzmi "falujaco" - po prostu jest
przykrecony do klatki na dysk w Chieftecu i wpada w rezonans - wibracje
nasilaja sie i slabna. Sprobuj polozyc go na podlodze i osluchac. ATSD
musze cos z tym zrobic.
Pozdrawiam
Egghead