Re: nierowny dzwiek Caviara 80MB

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:42:35 MET DST

Użytkownik "Olleo" <olleo_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Fakt chodzi o 80GB oczywiscie, niepokoi mnie ten dzwiek, wiec nie
> zastanawialem sie nad tym co pisze, a dysk ma zaledwie pare dni. Ale licze
> na jakies rady, a nie sarkazm.

sorki poniosło mnie ;))
ja bym się jednak udał do serwisu
jak mój dysk zaczął głośno chodzić to wymiotło z niego 10GB ważnych rzeczy
jeśli coś takiego ma miejsce już teraz to co będzie później - jakąś wadę
fabryczną ma dysk i tyle
no chyba, że Twój zasilacz podaje nierówne napięcie i dysk może nie chodzić
jednostajnie
postaraj się go u kogoś sprawdzić
pozdr
Marcin