Re: radeon 9100 i falowanie na ekranie

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:49:31 MET DST

W wiadomości: bahjp9$9ak$1_at_atlantis.news.tpi.pl ,
użytkownik "/// Kaszpir ///" <usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl> wyrzeźbił:

> Po wymianie karty i zasilacza (karta ponownie HIS Mint ATI 8500LE)
> obraz przestał falować i pływać ...
> Być może winowajcą było u mnie uszkodzona karta , albo winowajcą był
> zasilacz. Teraz w 100% się tego nie dowiem :)

Wymiana zasilacza, zgodze sie moze pomoc ale nie zawsze. Za to wymiana karty
i owszem :-) Wymieniles te dwie rzeczy naraz, wiec nie mozesz byc pewny ze
to wina zaislacza tak jak sie przy tym upierasz....

> Myślę że stosując dobrej klasy zasilacz i znanej marki kartę graficzną
> zmiejszamy prawdopodobieństwo wystąpienia falowania ...

Tak ale przy danej konfiguracji komputera moze sie zdazyc ze drobne
falowanie i tak wystapi. Jest to popularny problem nowych Radeonow.

> Czyli jak widzisz nie jest prawdą że "Radeon" tak "ma" ...

A czy ty rozumiesz wyraz "niewszystkie" ? To ze wystpi falowanie zalezy od
wielu czynnikow i czasami jest wrecz nie mozliwoscia usuniecia tego efektu
do zera. Wtedy polecam wymiane karty.... Sam wymieniles karte i ci ustapilo.
Pewno zasilacz do tego dokladal swoje "trzy grosze" ale jestem przekonany ze
to byla wina karty.....

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)       <----