Re: Monitory TFT 15" Ktory wybrac?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:25:54 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
[...]
> odnosze wrazenie ze nie bedzie to najlepszy pomysl....

Dlaczego?

oczywiscie nie chce
> kupowac extra-cena LCD .... tylko wlasnie jakis za 1400 - 1500 zł

Za te pieniądze też znajdziesz monitor LCD, który może Cie satysfakcjonować.

> - czasy odswierzania sa kiepskie

Od 25ms w dół jest już OK (praktycznie a nie w specyfikacji, z którą, jak
zauważyłeś, może być różnie).

> Zastosowanie LCD ... glownie praca w zwyklych okienkach ... + czasem film
+
> sporadycznie jakas mordobijka....

To co powyżej + praca z tekstem i internet-ja do tego właśnie używam LCD.
Świetnie się do tych zastosowań nadaje-mimo swych wad (których teraz już nie
zauważam).

> No i wlasnie jest jeszcze pewne ale ..... dziwne ale ... dlaczego podczas
> pracy w zwyklych okienkach na LCD ma sie meczyc wzrok ? ...

???

> Myslalem o tej Belinei ale po przecyztaniu postow ... trace w nia wiare...

Jak dla mnie, to ten model nie jest tym co tygrysy lubią najbardziej:-)
Powtórzę to co napisałem już wcześniej-35ms to za dużo dla zastosowań
multimedialnych/domowych (dla mnie).

> Ale co innego wybrac ?

Nie ma jednego naj naj. Czytasz-ludzie polecają różne modele, różnych firm.
Zależnie co komu odpowiada. Jest jedna zasada przy wyborze LCD-trzeba
dokładnie obejrzeć i przetestować co najmniej kilka modeli, aby z nich
wybrać ten (Twoim zdaniem) najlepszy. W archiwum znajdziesz jak testować i
na co zwracać uwagę. Jak już będziesz miał coś konkretnego, a dalej będziesz
się wahał-to pisz na grupę-pomożemy:-)

--
Pozdrawiam
ArturN