Re: athlon 2400+ i cooler | wiatrak w zasilaczu

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 21 May 2003 - 14:27:46 MET DST

> A tuz po tym zbankrutowac :)

hmm.. a co jak takiego HuntKeya szlag trafi i popali Ci kompa? Biednych
ludzi nie stać na tanie rzeczy.

> Aco z zalmann'em 6000 alcu wystarczy na athlona 2400+? moge wymienic.
> Zalezy mi na tym bo jak mam wymieniac, to juz.
> Co byscie polecali? jaki cooler w cenie ~80zl?

jak szukałem dla siebie wiatraka to z cichych pozostał na placu boju Spire
FalconRockII, Zalman 6000 AlCu i CoolerMaster (ten cichy 2500rpm).. wybrałem
Spire bo akurat najwięcej głosów było za (pewnie najwięcej ludzi go miało) i
miał napisane w specyfikacji Athlon3000+, ale jak czytałem recenzje i posty
ludzi używających Zalmana to zawsze wypadał on bardzo dobrze i ludzie są
super zadowolone.. i Ty na pewno tez będziesz..

zakręć tego Athlona i zobacz co się będzie działo z temp.

> ps czy ta plytka na procesroy athlon/duron co zapobiega skruszeniu sie
> procka faktycznie ujmuje cos ciepla?

coś pewnie tak.. bo ma lepsze przewodnictwo ciepła niż powietrze.. ale ile
to "coś" może wynosić.. jeśli zmniejszy temp. o 1°C to i tak będzie pewnie
git.. ta płytka ma przede wszystkim chronić jądro a nie odprowadzać ciepło.

PZDR
Shaman