Re: athlon 2400+ i cooler | wiatrak w zasilaczu

Autor: Pietlek (pietlek_at_wist.WYTNIJ.com.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 15:07:47 MET DST

Shaman wrote:
> jak szukałem dla siebie wiatraka to z cichych pozostał na placu boju Spire
> FalconRockII, Zalman 6000 AlCu i CoolerMaster (ten cichy 2500rpm).. wybrałem
> Spire bo akurat najwięcej głosów było za (pewnie najwięcej ludzi go miało) i
> miał napisane w specyfikacji Athlon3000+, ale jak czytałem recenzje i posty
> ludzi używających Zalmana to zawsze wypadał on bardzo dobrze i ludzie są
> super zadowolone.. i Ty na pewno tez będziesz.
>
> zakręć tego Athlona i zobacz co się będzie działo z temp.
Przepraszam za lamerskie pytanie, ale czytalem w sieci ze wielu osobom
padla plyta epox po jakims tam babraniu.
Troche sie boje, bo wszystkie oszczednosci wydalem, i na koncie mi
zostalo 8zl i kilka groszy ;P

noi jak jest z gwarancja, podkrecajac procesor trace gwarancje?
Moge faktycznie spalic procesor?(czy moze sprzet ma jakies tam
wewnetrzne zabezpieczenia?)

> coś pewnie tak.. bo ma lepsze przewodnictwo ciepła niż powietrze.. ale ile
> to "coś" może wynosić.. jeśli zmniejszy temp. o 1°C to i tak będzie pewnie
> git.. ta płytka ma przede wszystkim chronić jądro a nie odprowadzać ciepło.

przed sekunda ja kupiel na allegro :) zobaczymy, napewno nei zaszkodzi :)

> PZDR
ja rowniez
raz jeszcze dzieki wielkie