Re: athlon 2400+ i cooler | wiatrak w zasilaczu

Autor: Pietlek (pietlek_at_wist.WYTNIJ.com.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 14:18:58 MET DST

Shaman wrote:

> nie zaszkodzi spróbowac.. na poczatek spróbuj 12x166 a potem 10x200..

> wymien zasilacz na Chieftec 360W - jest cichutki.. a poza tym sporo lepszy
> od huntkey'a
A tuz po tym zbankrutowac :)

> PZDR
> Shaman

Aco z zalmann'em 6000 alcu wystarczy na athlona 2400+? moge wymienic.
Zalezy mi na tym bo jak mam wymieniac, to juz.
Co byscie polecali? jaki cooler w cenie ~80zl?

Dzieki

ps czy ta plytka na procesroy athlon/duron co zapobiega skruszeniu sie
procka faktycznie ujmuje cos ciepla?