Zakłócenia dwięku - pomocy !

Autor: Przemo (przemo1977_at_wp.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 14:34:03 MET DST

Witam
Przepraszam za lamerski ton mego pytania, jednak sprawa jest dla mnie dośc
ważna. Otóż nabyłem niedawno komputer, a w głośnikach daje się słyszeć
dziwne piski, trzaski i to o dziwo w takt przesuwania myszką (!). Słychać
także w głośnikach dziwny trzask, w momencie gdy dysk twardy pracuje...
Najpierw myślałem że coś jest nie tak z gniazdem USB, z którego zasilane są
moje głośniczki, jednak podłączyłem do karty dźwiękowej słuchawki, i
sytuacja wygląda podobnie. Nadmienię, że muzyka jest zintegrowana na płycie
głównej (Gigabyte , symbolu dokładnego nie pamiętam). Proszę powiedzieć,
czego to może być przyczyna?Czy może to być kwestia uziemienia komputera?
Będę wdzięczny za każdą sugestię
Pozdrawiam