Re: Cicha klawiatura - gdzie? jaka?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 21 May 2003 - 13:35:45 MET DST

> Moze znacie jakies klawiatury, ktore przy nawet szybkim pisaniu sa
> bardzo ciche, a najlepiej nie maja charakterystycznego kliku?
> Tylko prosze nie mowic mi o gumowych zwijanych - niestety komfort pracy
> na nich jest praktycznie zaden :/
>
> Jaki model moglibyscie mi polecic i ewentualnie gdzie go mozna kupic?

kupiłem w Sirius.pl Logitecha za 61zł.. jeśli chodzi o mechanike klawiszy
to super - najlepsza klawiatura jakiej używałem! pisze się milusio, jest
dobrze wyważona, z jednej strony cicho i milutko a z drugiej nie ma
wątpliwości czu key został naciśnięty czy nie.

ma natomiast jedną wadę.. posiada klawisz F-Key.. trzeba go nacisnąć po
odpaleniu kompa - bez niego klawisze funkcyjne obsługują jakies systemowe
paści.. ostatnio nastała taka moda na dodatkowe klawisze

PZDR
Shaman