Cicha klawiatura - gdzie? jaka?

Autor: Andrzej 'Soulless' Kozakowski (soulless_at_intelcom.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 13:22:55 MET DST

Witam

Mam taki problem. Czsto zmuszony jestem siedziec przy komputerze w nocy.
Posiadam zwyczajna klawiature (jakas tam multimedialna), ale chodzi o to,
ze ma ona standardowy klik klawiszy. Niestety pisze dosc szybko i owo
zwyczajne klikanie klawiatury przeszkadza spac dziecku. Na co oczywiscie
wscieka sie zona :D

Moze znacie jakies klawiatury, ktore przy nawet szybkim pisaniu sa
bardzo ciche, a najlepiej nie maja charakterystycznego kliku?
Tylko prosze nie mowic mi o gumowych zwijanych - niestety komfort pracy
na nich jest praktycznie zaden :/

Jaki model moglibyscie mi polecic i ewentualnie gdzie go mozna kupic?

pozdrawiam i czekam na odzew

Andrzej 'Soulless' Kozakowski

--
     /|     /|