Re: Chieftec 360W

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 21 May 2003 - 13:31:59 MET DST

> Która wersja Ciefteca 360W jest najcichsza, ta z jednym wentylatorem czy
ta
> z dwoma wentylatorami?

nie wiem jak ten z dwoma, ale ten z jednym jest cichutki jak myszka..
wprawdzie powietrze wylatuje z niego dosyć ciepłe ale za to prawie go nie
słychać. (zresztą ciepłocie powietrza nie ma się co dziwić skoto zasiłka
ciągnie podkręconego Athlona, Radka 9100 i 3 twardziele :))

> I jak wypada z głośnością Chieftec w porównaniu do Codegena 300W.
> I może ktoś wie gdzie najtaniej w internecie kupię nowy zasilacz Chieftec
> 360W

codegena 300W mam w pracy - jest głośniejszy.. i to zauważalnie głośniejszy

PZDR
Shaman