Radeon 9000 PRO MINT

Autor: Laskar (laskar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 13:13:17 MET DST

Witam!!
Zakupiłem radeonka 9000 PRO firmy MINT (podobnie jak mój kolega) -i na
obydwu kartach występują problemy:
- pozostawia raz na czas drobne śmieci na ekranie (po odświerzeniu znikają)
- dość rzadko ale raz na 2 -3 dni mam efekt zaśmiecenia całego ekranu
pionowymi kreseczkami który nie znika do momentu restartu komputera

Czy ktoś uzywa tych kart i czy macie na to jakiś sposób (a może wogóle karty
nalezy zareklamować)

Karta to MINT Radeon 9000 PRO VIVO

R.