Re: Radeon 9000 PRO MINT

Autor: Janusz Gasiorowski (jgasioro_at_wp.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 22:06:14 MET DST

> Czy ktoś uzywa tych kart i czy macie na to jakiś sposób (a może wogóle
karty
> nalezy zareklamować)
>
> Karta to MINT Radeon 9000 PRO VIVO

Mam ten sam problem, kartę kupiłem dwa tygodnie temu i od początku są takie
objawy. Próbowałem z różnymi sterownikami - bez rezultatu. Dzisiaj oddałem
ją do reklamacji ale po Twoim poście widzę, że ten typ karty albo jakaś
seria jest generalnie chyba złej jakości - zobaczę, co mi oddadzą z serwisu
i czy z nową kartą będzie tak samo.

Pozdrawiam
Janusz