Re: Monitory TFT 15" Ktory wybrac?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 11:56:03 MET DST

Użytkownik "ArturN" napisał:

> Użytkujesz LCD, czy tylko oglądaleś? Ja użytkuję i jedno
> wiem na pewno-już mnie nie bolą oczy odkąd przesiadłem
> się z CRT na LCD.

Wydaje mi się, że przy obecnej technologii monitorów LCD, wszystko zależy od
konkretnego modelu. Od 4 dni pracuję na wypożyczonym do testów LCD Belinea
101556. Po kilku godzinach pracy naprawdę wymiękam. Wracam do domu i siadam
przy zwykłym CRT - LG Flatron 915 FT+. I uwierz mi - naprawdę czuję ulgę, a
oczy mi się tak nie męczą. Inna różnica, że wspomniany przeze mnie LCD to
klasa low-end. Czasami mam okazję pracować na profesjonalnym EIZO FlexScan
L375 - przy nim niezależnie od tego ile czasu posiedzę, nie czuję żadnego
zmęczenia.

Pozdrawiam,
Sniper