Re: Monitory TFT 15" Ktory wybrac?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 19:20:51 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bafig5$d7v$1_at_news.onet.pl...

 Od 4 dni pracuję na wypożyczonym do testów LCD Belinea
> 101556.

Zastanawiałem się nad jego kupnem ze względu na DVI, ale jak go zobaczyłem
"w akcji" to zrezygnowałem.

Po kilku godzinach pracy naprawdę wymiękam. Wracam do domu i siadam
> przy zwykłym CRT - LG Flatron 915 FT+. I uwierz mi - naprawdę czuję ulgę,
> oczy mi się tak nie męczą.

Ten monitor ma 35ms reakcji matrycy. To dużo. Oglądałem na nim urywek
filmu-OK, ale praca z tekstem, przeglądanie stron internetowych nie wygląda
na nim najlepiej. Dlatego jestem skłonny uwierzyć, że Tobie akurat nie
odpowiada. Wszystko zależy od tego, do czego dany monitor ma służyć.

--
Pozdrawiam
ArturN