Re: Zabezpieczenie kompa przed burza i elektrownia

Autor: Roger (JarPre_at_op.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 11:48:12 MET DST

Klaudiusz poslugujacym sie adresem <fatla_at_nospam.poczta.fm> napisał(a):

> Nie gwarantuje tego tak na gebe, nie znam sieci, nie znam ukladow
> zasilania ... za duzo niewiadomych. Poza tym znajac pomyslowosc Polakow to
> jakas "zlota raczka" zrobi cos po swojemu o o k. dupy rozbic wszystko.

Znajdzie się, ja mam to zrobione, ale czytałeś cały mój post? Rozumiesz go?
Pisałem o jonizacji, co Ci da zabezpieczenia w gniazdku? Koncentratory i tak
pójdą w pizdziet....

> Ochrona przeciwprzepieciowa to nie jest zagadnienie do wyjasnienia w 5
> min, sa 3 stopnie tej ochrony ... po prostu poszukajcie kogos kto wam
> fachowo doradzi (a projekt takiego czegos kosztuje nie malo) ... BTW jeden
> ochronnik (tanszy) to wydatek ok 150 zl.

Wiem że to nie jest tanie i nie jest tez 100% pewne - każdy Ci to powie.
niech Ci piorun trzaśnie w słup koło domu to Ci i 200acarów niepomoże i
UPS'ów