Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: Roger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 00:33:58 MET DST

Zapraszam do oddawania głosów na najlepsza spośród płyt do rasowania itp
(szczegóły niżej lub tam):
http://www.extremepc.gral.pl/forum/viewtopic.php?t=1103&sid=123ae997a8ccf001258c95a0523c1b1e

 Zaplanowałem sobie taki zestaw:

 1. Radeon 9100 64MB
 2. Maxtor 6L040J2 60GB
 3. Samsung 755DFX 17"
 4. AthlonXP 1,7+ OEM
 5. 512 RAM DDR KT400
 6. CD Lite-On
 7. Klawiatura i mysz bezprzewodowa ładowna przez USB (chodzi mi o markę,
 która nieżre tyle baterii, aby ja ładować co 2dni)

     I problem z płytą glowna, która, dlaczego, ile kosztue(średnio +- ),
 jaka jest jej stabilność, ochrona termiczna, dobra do kręcenia i najlepiej
 ze zintegrowanym dźwiekiem (może być jeszcze LAN itp)?

  1. GIGABYTE GA-7VAXP KT400
 2. ASUS A7V333 (Raid)
 3. EPOX 8RDA
 4. ABIT NF7-S