Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: radar (_sara__at__post.pl_)
Data: Wed 21 May 2003 - 10:15:45 MET DST

W badqd1$krj$1_at_inews.gazeta.pl, Grazyna <kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij>
wyklikałeś(aś):

[ciach]
Dzięki serdeczne za pomoc!!! Instrukcja, którą podesłałaś nie zawiera w
tekście informacji o zakładaniu hasła ale pozwoliłem sobie podejrzeć
wszystkie gify z instrukcji i tam są obrazki na ten temat :-) Jeszcze nie
nic nie instalowałem ale pewnie ten soft załatwi sprawę hasła

> ten pen drive wygląda na całkiem fajny,
> skoro można ściągnąć uaktualnienia :-)

hmmm, ja mam taki czarny z białem napisem Hama i niestety brakuje mu
klawisza blokady zapisu :( [przełącznki jest]

pozdrawiam serdecznie

--
radar
(...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,