Re: notebooke, ale jaki wybrac

Autor: pankratow_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 May 2003 - 14:12:28 MET DST

Sam pracowalem przez 2lata na Toshibie i zadnych problemow nie miale wiec do
tej marki jestem juz przekonany
zastanawialem sie jednak nad CA bo za ta sama cene mozna miec lepsza
konfiguracje, ale Twoja opinia mnie berdazo zniechecila, szkoda ze nie wiesz
nic o acer bo ceny maja nawet nawet
a czy masz znadnie na temat nowych actin?