Re: notebooke, ale jaki wybrac

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 17:10:08 MET DST

On 20 May 2003 14:12:28 +0200, pankratow_at_poczta.onet.pl wrote:

> Sam pracowalem przez 2lata na Toshibie i zadnych problemow nie miale wiec do
> tej marki jestem juz przekonany
> zastanawialem sie jednak nad CA bo za ta sama cene mozna miec lepsza
> konfiguracje, ale Twoja opinia mnie berdazo zniechecila, szkoda ze nie wiesz
> nic o acer bo ceny maja nawet nawet
> a czy masz znadnie na temat nowych actin?

Używałem jednej P4 1.7, ale b. krótko - nic nie powiem na temat ich
trwałości czy bezawaryjnosci. Doświadczenia mam tylko z Toshibami, IBM,
HP, F-S, Nec, Tulip - wszystkie raczej bezproblemowe - no i CA - nigdy
więcej !!!

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!