Re: notebooke, ale jaki wybrac

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 13:15:56 MET DST

On 20 May 2003 12:14:02 +0200, pankratow_at_poczta.onet.pl wrote:

[...]
> A co masz do Californi? jakie sa problemy i co sadzisz o acer?

Acera nigdy nie miałem - nie wypowiem się.
California to kanał: bateria padnie Ci po max pół roku (gwarancja 3
miesiące), obudowa zacznie pękać mniej więcej w tym samym czasie
(obudowa nie objęta gwarancją). Pęknięcia przy zawiasach powodują, że
matryca jest wyginana podczas otwierania/zamykania - następny kandydat
do wymiany. Miałem osobiście trzy sztuki, do tego dwie "pod kontrolą",
kumple też kilka mieli. Poza obudową i baterią kupa atrakcji: padające
płyty główne,matryce, napędy CD, porty IdDA, dźwiękówki. Chcesz się
użerać z serwisem, walczyć o prawa klienta itp - CA jest idealnym
wyborem. Chcesz spokojnie używać kompa - bierz Toshibę

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!