Re: Re: Nowy Bios do p³yty

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 20 May 2003 - 09:09:50 MET DST

> 1. Wyczyscic BIOS
> 2. Wgrac nowy
> 3. Wyczyscic BIOS
> 4. Odpalic kompa, zaladowac domyslny i poustawiac po swojemu.
>
> Nie pytaj dlaczego, bo dla mnie to tez zagadka, ale jesli producent tak
> zaleca, to cos w tym musi byc.

bez wyczyszczenia BIOSu mo¿e siê zdarzyæ ¿e nowy lub zmieniony parametr
odczyta sobie jak±¶ kosmiczn± warto¶æ w ogóle dla niego nie przeznaczon± (bo
w tym miejscu z którego czyta bêdzie stara warto¶æ dla innego paramsa ze
starego BIOSu). Tak siê mo¿e zdarzyæ np wtedy, gdy ró¿nica pomiêdzy starym a
nowym biosem jest znaczna.

PZDR
Shaman