Ranking sklepów inetowych - WPISUJCIE!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 20 May 2003 - 09:04:45 MET DST

cześć - co Wy na to by zrobić ranking inetowych sklepów z częsciami PC?
Można by odawać głosy w skali <-5, 5> przy czym głosy ujemne liczone byłyby
oddzielnie (bo może się zdarzyć jakiś kontrowersyjny sklep który oszukuje
np. co trzeciego klienta - gdyby po prostu dodawac punkty to średnia
wyszłaby mu całkiem niezła :)).

Głosowanie tutaj - chyba że ktoś byłby w stanie założyć gdzieś ranking
WWW...

troche niżej Jurek Gajewski piętnuje "balta.pl" - ale nie wiem na ile
ujemnych pkt ją "wycenia" :)

ja moge z czystym sumieniem dac 4pkt dla sirius.pl (jeden pkt. odjąłem za
średnio udany montaż kompa, brak kabelków które AFAIK są w zestawach bulk
(kabelek AUDIO z DVD-ROM i druga taśma z Mobo - tą którą dali dali za to
okrągłą))

tak więc :
                plus minus
bulk.pl 0 -x (?)