Re: Re: Nowy Bios do płyty

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 12:45:57 MET DST

On Mon, 19 May 2003, Roger wrote:

> [...]

Tak zaleca Epox

> Jak masz kość to tylko przekładasz, a jak flash'ujesz to po co Ci zmieniać
> ustawienia skoro on jest kasowany, a następnie zapisywany? Odpalasz program,
> zapisz sobie stary BIOS, wgraj NOWY - następnie restart kompa, zmiana
> ustawień BIOS'U (Del) :) I odpalenie komputera....

Wlasnie sciagnalem najnowszy, a wraz z nim w ZIP-ie byla notatka. W
skrocie i wolnym tlumaczeniu z niemieckiego:

1. Wyczyscic BIOS
2. Wgrac nowy
3. Wyczyscic BIOS
4. Odpalic kompa, zaladowac domyslny i poustawiac po swojemu.

Nie pytaj dlaczego, bo dla mnie to tez zagadka, ale jesli producent tak
zaleca, to cos w tym musi byc.

Pozdrawianko!

A.S.