Re: Problem z monitorem...(obraz sie skraca)

Autor: Filantrop (filantr_at_op.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 21:47:15 MET DST

Dnia 2003-05-18 12:20, Użytkownik sesam napisał:
> Mam wprawdzie stary wysłużony monitorek LG Studiworks 57i i powiem szczerze,
> że nie ma u mnie żadnych opisanych objawów. Nic się nie rozszerza, nic nie
> zwęża. Wielkość obrazu jest identyczna gdy uruchamiam monitor i gdy już
> długo pracuje. Czyżby teraz tandety robili? To tak jakby kupić TV i patrzeć
> na początku na obraz z czarną ramką, który po xx minutach dopiero osiągnie
> normalne rozmiary. Po prostu dziś robi się badziewny sprzęt i pisze w
> instrukcji obsługio, że to normalka.

Też mam taki (57i) - teraz przy komputerze Żony. Służy mi już
przynajmniej 5 lat, nie ma żadnego pompowania a efekt zmiany wielkości
obrazu po rozgrzaniu niezauważalny. "Nowoczesny" LG 795FT+ (z tych
hiszpańskich) to przy tym porażka - lekkie pompowanie występuje, ale
zwężenia obrazu po bokach to już po prostu @%$#%@%$# i to nie w jednym
egzemplarzu. Innymi słowy - świat schodzi na psy.

Tomek