Re: Problem z monitorem...(obraz sie skraca)

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 12:20:36 MET DST

Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
> - darek - wrote:
> .
>
> wlasciwosci ukladow zmieniaja sie czasem w funkcji temperatury, jak
ostygnie
> to ciut inne parametry :)
> chodzi o tory odchylania itd oczywiscie, te analogowe czesci. normalka dla
> wiekszosci monitorow, moj iiyama ma ciut inna geomtrie przez 1sze 2-3
> minutki.

Witam,

Mam wprawdzie stary wysłużony monitorek LG Studiworks 57i i powiem szczerze,
że nie ma u mnie żadnych opisanych objawów. Nic się nie rozszerza, nic nie
zwęża. Wielkość obrazu jest identyczna gdy uruchamiam monitor i gdy już
długo pracuje. Czyżby teraz tandety robili? To tak jakby kupić TV i patrzeć
na początku na obraz z czarną ramką, który po xx minutach dopiero osiągnie
normalne rozmiary. Po prostu dziś robi się badziewny sprzęt i pisze w
instrukcji obsługio, że to normalka.

Pozdrawiam
Krzysiek