Re: PCI - hardware,IRQ,mostek

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 19 May 2003 - 21:49:56 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> wrote in

> Nie. Chyba że przerobisz BIOS. Ktoś musi chyba powiedzieć kartom
> która ma jakie przerwanie.

nie :)
juz wiem jaka jest odpoweidz, na szynie PCI sa linie device select - i to
byly jedyne nie polaczone pin w pin na wszystkich PCIach na plytach ktore
przelecialem miernikiem , ida one bezposrednio z mostka PCI :((, wiec jak
mostek nie ma ich wiecej to sie nie da bez dokladania nastepnego mostka

> Dlaczego nie może to być jedna karta i switch z vlanami?

bo nie chodzi o siec tylko o idee, no i chodzi o PCI a nie siec :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P