Re: Problem z monitorem (rzezi)

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Sun 18 May 2003 - 21:17:24 MET DST

A "Wojtek" <cyberrtsNO_at_S.P.A.M.poczta.onet.pl> pisze, że...

>Witam, mam monitor Likom 17" L7031LD (kineskop prawdopodobnie Hitachi) i od
>jakiegos czasu zaczal mi "rzezic" - obraz rozmywa sie - poruszajace sie
>poziomo drobne kreseczki. wyglada to tak, ze krawedzie okien sa
>posttrzepione. Czasem wszystko sie uspokaja i jest ok, ale ostatnio coraz
>czesciej obraz sie rozmywa w taki sposob.

Mam taki sam objaw w stareńkim no-name. Na 100% minitor, mi pomogło
(ale nie do końca - będę próbował zrobić to dokładniej) poprawienie
lutów na podstawce kineskopu. Nie jestem jednak pewien na 100%, że to
akurat te luty. Zanieś monitor do serwisu, możesz go najpierw dla
pewności włączyc pod innego kompa.

BTW tymczasowo mojemu aplikuję "piąchopirynę" :-) [łup, łup, łup]

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --