Problem z monitorem (rzezi)

Autor: Wojtek (cyberrtsNO_at_S.P.A.M.poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 17:37:15 MET DST

Witam, mam monitor Likom 17" L7031LD (kineskop prawdopodobnie Hitachi) i od
jakiegos czasu zaczal mi "rzezic" - obraz rozmywa sie - poruszajace sie
poziomo drobne kreseczki. wyglada to tak, ze krawedzie okien sa
posttrzepione. Czasem wszystko sie uspokaja i jest ok, ale ostatnio coraz
czesciej obraz sie rozmywa w taki sposob.
Konfiguracja komputera to:
Celeron 333
Plyta glowna na LX(jakis model FICa)
128MB ram, siecowka, dzwiekowka, twardziel Samsung 10GB.
Czy ktos moze orientuje sie, co moze dziac sie z moim monitorem?
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Wojtek