Re: Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: Roger (JarPre_at_op.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 17:34:57 MET DST

Sniper poslugujacym sie adresem <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl>
napisał(a):

> Karty nie mam, więc swojej opinii nie wyrażę. Ale czy nie wystarczą setki
> postów na grupie od użytkowników zadowolonych z tej karty. Obecnie
> niemalże każdy ją poleca, bo za taką kasę nie ma nic lepszego. I nie
> czytałem o jakichś większych problemach. A z tekstu, który napisałeś,
> wynika jednoznacznie, że ktoś (podejrzewam: twój znajomy) odradza ci tą
> kartę, bo sam kupił sobie inną, albo więcej na tamtej zarobi. Proste i
> oczywiste.

O i oto mi chodziło :))
Widzisz nie masz karty opierasz sie na opiniach setek zadowolonych ;)
Ja mam zamiar kupić i tak właśnie Radeona 9,1K tylko pytam czy to prawda z
tymi gierkami? Ja w giery niegram (nie mam czasu) ale czasem fajnie jest
postrzelac do nazistów lub rozbudować bazę i zniszczyć wroga ;))
Ja się równiez opieram na opiniach, które zresztą mnie przekonały (ten sklep
nieuchodzi jako najlepszy, chociaż ma długa przeszłość, a co do fachowców to
różnie bywa).
POWTARZAM - czy ktos się spotkał z błędami wymienionymi w poście znajdującym
sie na samej górze tego drzewa?
Uffffff napisałem się o niczym mam nadzieję że nie dostane za to NTG ;))

--
Pzdrv
MrRoger