Re: Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 17:20:12 MET DST

Użytkownik "Roger" napisał:

> Nie abym kogos krytykował ale prosiłem o opienię
> o karcie i jeśli to możliwe tych sterowników,
> a nie sklepu czy "fachowców" siedzących tam ;)

Karty nie mam, więc swojej opinii nie wyrażę. Ale czy nie wystarczą setki
postów na grupie od użytkowników zadowolonych z tej karty. Obecnie niemalże
każdy ją poleca, bo za taką kasę nie ma nic lepszego. I nie czytałem o
jakichś większych problemach. A z tekstu, który napisałeś, wynika
jednoznacznie, że ktoś (podejrzewam: twój znajomy) odradza ci tą kartę, bo
sam kupił sobie inną, albo więcej na tamtej zarobi. Proste i oczywiste.

Pozdrawiam,
Sniper