Re: Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 20:35:44 MET DST

| O i oto mi chodziło :))
| Widzisz nie masz karty opierasz sie na opiniach setek zadowolonych ;)
| Ja mam zamiar kupić i tak właśnie Radeona 9,1K tylko pytam czy to prawda z
| tymi gierkami? Ja w giery niegram (nie mam czasu) ale czasem fajnie jest

z igi2 byly problemy - wyszedl patch, z toca rd jest problem - codemasters
znowu sie popisalo (vide colin2, nie wiem po co oni robia cokolwiek na pc),
z nowymi grami nie ma problemu, ze starszymi jest - sa stare - nikt o nie
nie dba i tu nie spodziewaj ze na nowych kartach bedzie ok - szczegolnie
jezeli masz nowego windowsa, nowa dzwiekowke, nowe sterki i wogole jezeli
masz nowego kompa, a z problemem typu cos dziala jak na virge to nie
slyszalem

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//Intel.P.IV.4,1Ghz.HT.Dual.2Gb.DDR400.\\