Gdzie po notebooka?

Autor: Marcin Zieba (zieba_marcin_hates_at_spam_op.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 09:56:30 MET DST

Witam,
chcialbym qpic nowego notebooka - w miare wypasionego, ale bez przesady.
Chodzi mi o cos markowego - wszelkie Asusy, Aristo i Gericomy odpadaja. I
mam pytanie - gdzie (taniej niz w sklepach) cos takiego nabyc?
Chodzi mi tylko o droge oficjalna, na fakture itd. Moze odezwa sie jacys
importerzy (cociaz wersja niemiecka nie wchodzi w gre)...
Pzdr,
MZ

PS. Tak, adres www.allegro.pl znam.