Re: zwis przy VDIMM na EPoX 8RDA+ / też tak macie?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 19 May 2003 - 09:18:46 MET DST

> Mam RDA bez plusa i ta sekcja dziala bezblednie. Przy okazji - jak uda Ci
> sie tam dobrac, to skrobnik jakie masz napiecie VDIMM?

wgrałem BIOS 3402 i potem jeszcze raz 3507 i jest OK.. nie wiem co było..
może z plikiem było coś nie tak.. za drugim razem flashowałem plikiem z
innego źródła..

a napięcie VDIMM mam na 2,90V..

ogólnie mam tak:
AXP 1700+@2600+ (12,5 x 166 1,7V)
RAM 2x GeIL DDR 256MB/333 Ultra PC2700 CL2,0 (5-2-2-2.0 2,9V)

jak zmniejsze VDIMM to system przestaje być stabilny.. szkoda.. spodziewałem
się po tych GEiLach więcej - choć kto wie - może to nie ich wina

> [...]
> dolu. Aby wejsc ponownie do BIOS-u musze odciac napiecie od kompa na kilka
> minut i zabawa sie powtarza: wszystkie karty BIOS-u OK, stan zdrowia -
> zwis. Zaznaczam, ze komp laduje system, a w zasadzie 3 systemy :-)) i w
> kazdym dziala bardzo stabilnie. Bios aktualizowalem, ale nic nie
> pomoglo. Temp. proca nie przekracza 40 stopni, zasilacz Enlight, ram
> przetestowany, pracuja 2 dyski, CD Toshiba, SB Live, Sapphire 9100, modem
> Robotics i port IRDA. Proc 1700 i bez znaczenia czy 11x133 czy
> 11x166. Ustawienia wydajnosci na Optimal.

zrób tak jak ja.. weź inną (starszą?) wersję biosu i popróbuj.. poza tym
jeśli flashowałeś przez ALT+F2 to spróbuj z dyskietki - wcześniej ściągnij
sobie najnowszego awdflash.exe.. ja używałem wersji 8.23j

a z innej beczki - pokazuje Ci się znaczek EPA? ja go nie mam pomimo
włączonego ustawienia w biosie.. tak samo nie mogę zobaczyć tabelki z
konfiguracją dysków i RAMu.. widzę tylko ostatnią linijkę.. reszta się
scrolluje gdy bios listuje PCI/CIA czy jak tam się pisze.. też tak masz?

PZDR
Shaman