Re: zwis przy VDIMM na EPoX 8RDA+ / też tak macie?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 19:10:03 MET DST

On Fri, 16 May 2003, Shaman wrote:

> w BIOSie wchodząc do menu "Power BIOS Features" płytka zwisa po wybraniu
> pozycji DIMM Voltage Regulator.. tez tak macie?
> BIOS w wersji 05/07/2003 - (wcześniej był BIOS 03/05/2003 ale nie nie
> wchodziłem do VDIMM więc nie wiem czy tez był zwis)

Mam RDA bez plusa i ta sekcja dziala bezblednie. Przy okazji - jak uda Ci
sie tam dobrac, to skrobnik jakie masz napiecie VDIMM? Natomiast u mnie
BIOS wiesza sie w innym miejscu - gdy wchodze na PC Health Status. Po
restarcie zamiast biosu widze na ekranie cienki niebieski pasek u
dolu. Aby wejsc ponownie do BIOS-u musze odciac napiecie od kompa na kilka
minut i zabawa sie powtarza: wszystkie karty BIOS-u OK, stan zdrowia -
zwis. Zaznaczam, ze komp laduje system, a w zasadzie 3 systemy :-)) i w
kazdym dziala bardzo stabilnie. Bios aktualizowalem, ale nic nie
pomoglo. Temp. proca nie przekracza 40 stopni, zasilacz Enlight, ram
przetestowany, pracuja 2 dyski, CD Toshiba, SB Live, Sapphire 9100, modem
Robotics i port IRDA. Proc 1700 i bez znaczenia czy 11x133 czy
11x166. Ustawienia wydajnosci na Optimal.

Jakies sugestie?

Pozdrawianko!

A.S