Re: czy kto ma shuttle ak31 i athlona XP?

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 00:44:21 MET DST

kuba kubbo_at_poczta.onet.pl napisał :

> chyba zmienie procka - za wolno mi wszystko chodzi.
> ale musze zminic biosa (by wchodzily Ath.xp)
> no i pytam: czy kto ma te plyte z athlonkiem XP?
> wydaje mi sie, ze powinien byc w technologi 0,18
> ale tak mi sie tylko wydaje
> bardzo prosze o jakie info. jak to dziala (czy warto, czy nowa
> glowna), czy musi byc 0,18 mikrona, bios oryginalny (ze strony
> producenta) czy z jakiego innego zrodla ...
> czy moga byc jakie problemy (np z usb??)

mam ak 31 ver 2.0 z biosem najnowszym od shuuttle
i ...
na 0.18 1700 xp biegało bez problemoof

wzial i sie spalil
kupilem wiec 0,13 i ....
przy starcie biosu pisze mi cpu unknown type i raz jest 1666 Mhz , a
raz 1466
potem , przed zaladowaniem windy pisze cos jeszcze o unknown flash
type

i to tyle problemoof